Post by krisphibimrepep on Feb 28, 2022 23:06:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa äärettömiä kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow 2022 version ▞▞▞
Oli virkistävää pelata AM-peliä scifi-teemalla. Palapelit saivat mielenkiintoisia uusia ulkoasuja, vaikka joidenkin niiden ylimääräinen liike vaikeutti pelaamista. Juoni oli tavallista naurettavampi, ja huomasin, että laatu heikkeni huomattavasti pelin loppua kohden, joten bonusluvun elementeissä ei ollut mitään järkeä. En myöskään ole suuri fani löytää aseita HOP:istani. Mutta pisteitä uuden kokeilemisesta.
नाईस गेम 1
Tämä peli on todella hauskaa.
Siinä on Keanu Reaves. Mitä muuta voit pyytää? Ehkä mielenkiintoisia pulmia? No, ne ovat tarpeeksi kunnollisia.
Nautin tästä pelistä, minipelit ovat hieman vaikeita, mutta toteutettavissa
Rakastan kaikkia pelejä, joita olen pelannut!
Pidän todella näistä Family Mysteries -peleistä. Palapelit ovat tarpeeksi haastavia, ilman että niitä on liian vaikeita ratkaista. Mielenkiintoisia tarinoita. Kiitos AM-tiimi.
4 yli, se on yksi jännittävistä seikkailupeleistä
Pidin todella tästä pelistä Family Mysteries 2. Pidin humalasta. Pidin minipeleistä. Tämä on taitavasti tehty peli.
Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow ایڈونچر uuy
Ohjelmistossasi näyttää olevan häiriö. Peli sammuu jatkuvasti ja käynnistää minut uudelleen samasta osasta. Korjaa se. Olet jo maksanut pelistä. Ja kun vihdoin pääsin häiriöstä ohi. Myös bonusluvussa on virhe, joka alkaa alusta, kun pääset taskukellon näköiseen esineeseen. Alkaa alusta.
Rakasti sitä
Rakastan HO-pulmia, mutta pelit ovat aivan liian kalliita
Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow Macera Oyunları lyhg
Hyvä peli
Семейные тайны 2: Эхо завтрашнего дня Приключения wpi
Pidän siitä, että minä rakastan
Miksi kysyä uudelleen 3 kertaa
Family Mysteries 1 on todella hieno peli, nyt aion pelata party 2:ta hienoa työtä näissä pelien numero 1 peleissä.😍😍🤩🤩
Rakastan sitä... Hieno peli 😁
Kaatuu jatkuvasti
Lopetin juuri pelin. Minun on sanottava, että olin pettynyt. Olen pelannut monia tämän yrityksen pelejä. Tämä meni pisteen ohi. Tunsin tarinan venyvän vain hinnan perustelemiseksi. Piilokuvien sanat olivat niin pieniä ja tummia, että tuskin pystyin lukemaan niitä. Monissa minipeleissä ei ollut järkeä. Ääniohjauksen kertomukset olivat nuoria. Ei niin kuin 2 aikuista puhuisi keskenään. Aion silti jatkaa heidän pelaamistaan. Ei vain tätä tarinaa.
Vaikka ääninäyttelijä oli hieman töykeää, vempaimet, palapelit ja juoni lisäsivät tätä arviossani.
Ensinnäkin, vaikka se ei ole suosikkini, en moiti peliä. Tarina, grafiikka, ohjaimet ja pelattavuus ovat hyvin tehtyjä. Siellä on nopea matkakartta ja päiväkirja. Ainoa ongelmani oli lähellä bonuspelin loppua, kun peli jumiutui kahdesti yrittäessään päästä veitsen oviaukon läpi, jolloin minun oli käynnistettävä uudelleen molemmilla kerroilla. Muuten ei ongelmia.
Pidin tästä pelistä paitsi sitä, että se potki minut jatkuvasti ulos, minkä vuoksi minun oli käynnistettävä uudelleen asiat, jotka olin lopettanut, ja jotkut kohteet olivat niin pieniä lukea tai kertoa, mitä ne olivat. Peli oli hyvää ja niin myös tarina.
Tämä oli niin hyvin tehty. Rakasti sitä!!
Hauskaa
Olen erittäin iloinen nähdessäni tämän genren tällaisessa pelissä, rakastin tekniikkaa ja scifi-tarinaa ja odotan innolla näkeväni sitä lisää tulevaisuudessa. Hyvin tehty kaikin puolin!
Epätavallinen peli. Hienosti tehty Artifex Mundi.
Olen erittäin tyytymätön siihen, että tämä peli ei toimi uudessa S21:ssäni (ostin sen, kun minulla oli S8) Harmi, koska yksi asia, josta pidin Artifix Mundi -peleissä, oli niiden uusittavuus.
Olen ostanut useita tämän yrityksen pelejä ja olen todella nauttinut niistä. Mutta jostain syystä tämä yksi pelijakso ei toista välikohtauksia. Kuulen vain ääniä. Tablettini on uusi ja pelaa hyvin kaikissa tähän mennessä ostamissani peleissä. Minulla ei ollut ongelmia hyvityksen saamisessa. Ostin tämän sarjan kolmannen pelin ja se toimii hyvin.
Nautin tästä pelistä...erittäin fiksu....Ihan hyvä peli, jonka pelaamisesta nautin
Rakasta näitä pelejä
Erinomainen piilotettu objekti/pulmapeli, jolla on eroja, ja erottuva peli omaperäisyydestään. Ok, rakastan useimpia tämäntyyppisiä pelejä, mutta tarina ja pelattavuus erosivat virkistävästi normaalista. Hieman terminaattorimaista :-) tietokoneet valtaavat maailman! Rakastin sitä, paljon tehty tekijöille
Ok.
Se oli ok. Joissakin peleissä oli hyvin vähän ohjeita ja jouduin ohittamaan, koska en saanut toimintoja toimimaan. Se ei ollut yksi suosikeistani, mutta grafiikka oli silti tehty hyvin.
Rakasta haasteita. Mahtava peli.
AB Evolution 2022 Jocuri de rol iwu
Vau mikä upea peli!
Kyllä, rakastan sitä, erinomainen grafiikka ja erittäin koukuttava lol 😁😁